۱۴ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲

در یزد؛

اختتامیه جشنواره ملی «دادخند» ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود

اختتامیه جشنواره ملی «دادخند» ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود

یزد- دبیر دومین جشنواره ملی شعر طنز عدلیه دادخند گفت: این جشنواره در سه بخش عمومی، قضایی و ویژه برگزار می‌شود که ۳۶۵ اثر از ۱۴۲ شاعر و ۲۲ استان و ۴۲ شهر به دبیرخانه ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام پرنیان در نشستی افزود: ۱۴۲ اثر به مرحله داوری رفته که پس از داوری، ۱۹ اثر برگزیده شده که شامل ۱۰ شایسته تقدیر و ۹ اثر برتر در سه بخش است. وی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره ساعت ۱۹ روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه با حضور شاعران کشوری در سالن شهید عباسپور یزد برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد هم گفت: جشنواره ملی دادخند نتیجه یک جشنواره استانی است که امسال به صورت ملی برگزار می‌شود و آثار متنوع‌تر و گسترده‌تر جمع آوری شده است.

حجت الاسلام حسین طهماسبی افزود: هدف از این جشنواره استفاده از زبان هنر برای آگاهی مردم به حقوق و تکالیف آنان در حوزه دعاوی و موضوعات قضایی به شمار می‌آید چرا که بیشترین سهم در خصوص به نتیجه نرسیدن خواسته‌های قضایی مردم، عدم آگاهی آنان از مسائل حقوقی و قضایی است.

وی تصریح کرد: امیدواریم آثار ارسال شده به جشنواره در معرض دیدار و شنیدار مردم قرار گیرد و نتیجه مطلوبی به همراه داشته باشد.

رئیس کل دادگستری ادامه داد: از استان‌های مختلف کشور و حتی هموطنان خارج از کشور نیز آثار به دبیرخانه ارسال شده که از نظر کیفی مطلوب بوده است.

کد خبر 6247234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha